پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)

پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)
« و اوست کسی که مرا غذا می دهد و سیراب می نماید، و هنگامی که بیمار شوم مرا شفا می دهد » (شعرا: 79 و 80) 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پزشکی ۸۹ شاهین فر مشهد و آدرس med-iaum89.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ,در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





« شبهای امتحان »



بی همگان بسر شود ، بی تو بسر نمیشود

این شب امتحان من چرا سحر نمیشود ؟!



مولوی او که سر زده ، دوش به خوابم آمده

گفت که با یکی دو شب ، درس به سر نمیشود !



خر به افراط زدم * ، گیج شدم قاط زدم

قلدر الوات زدم ، باز سحر نمیشود !



استرس است و امتحان ، پیر شده ست این جوان

دوره آخر الزمان ، درس ثمر نمیشود !



مثل زمان مدرسه ، وضعیت افتضاح و سه

به زور جبر و هندسه ، گاو بشر نمیشود !



مهلت ترمیم گذشت ، کشتی ما به گل نشست

خواستمش حذف کنم ، وای دگر نمیشود !



هر چه بگی برای او ، خشم و غصب سزای او

چونکه به محضر پدر ، عذر پسر نمیشود



رفته ز بنده آبرو ، لیک ندانم از چه رو

این شب امتحان من ،دست بسر نمیشود



توپ شدم شوت شدم ، شاعر مشروط شدم

خنده کنی یا نکنی ، باز سحر نمیشود !!!

 



نظرات شما عزیزان:

farideh
ساعت11:15---16 تير 1390
hello.verygooddddddddddddddd

mahsa.v
ساعت13:39---12 خرداد 1390


ArEzOo
ساعت18:55---9 خرداد 1390
mamnun jaleb bud

parisa
ساعت21:15---7 خرداد 1390
واقعا چرا (این شب امتحان سحر نمیشود)

ممنون جالب بود


مریم
ساعت0:15---7 خرداد 1390
بیت اولش از همه اش باحال تر بود
گرچه همه اش جالب بود!!!
من چند تا از اینا راجع به امتحان بیوشیمی دارم که هنوز وقتش نشده!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, ] [ 17:51 ] [ آ.ح ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به پزشکی چنین فرمودند:« خداوند طبیب است و تو یاری مهربان هستی، طبیب درد، کسی است که آن را آفریده است ».
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 208
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 253030
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1172
تعداد آنلاین : 1

.