پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)

پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)
« و اوست کسی که مرا غذا می دهد و سیراب می نماید، و هنگامی که بیمار شوم مرا شفا می دهد » (شعرا: 79 و 80) 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پزشکی ۸۹ شاهین فر مشهد و آدرس med-iaum89.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ,در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





گویند مرا چو زاد مادر/طفلک دل او به حال من سوخت

هرچند بزرگتر شدم من/در قلک من ذخیره اندوخت

پر سکه چو گشت قلک من/جیبی ز برای خرج آن دوخت

دستم بگرفت و پا به پا برد/ تا شیوه ی خرج کردن آموخت

از بهر لباس و کفش و زیور/ میراث مرا تمام بفروخت

چون پول ز بنده خرج از اوست/ تا هستم وهست دارمش دوست

           (منبع:کشکول خنده)



نظرات شما عزیزان:

مهسا.و
ساعت0:11---6 اسفند 1389
جالب بود

Maryam-M
ساعت14:50---4 اسفند 1389
hich vaght nakhahad shod!2 zehne ma iraj mirza hich vaght jalale ale ahmad nemishe , hamishe hamoon iraj mirzas

Maryam-M
ساعت14:50---4 اسفند 1389
hich vaght nakhahad shod!2 zehne ma iraj mirza hich vaght jalale ale ahmad nemishe , hamishe hamoon iraj mirzas

farhad
ساعت14:08---3 اسفند 1389
kheylii jaleb bud .yade gharzam oftadam!!

parisa
ساعت23:39---2 اسفند 1389
mr30 maryam joon qashang bud
movazeb bash ye moqe bana bar hamun qanune filtering iraj mirza tabdil b jalal al ahmad nashe


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, ] [ 23:18 ] [ آ.ح ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به پزشکی چنین فرمودند:« خداوند طبیب است و تو یاری مهربان هستی، طبیب درد، کسی است که آن را آفریده است ».
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 245
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 253067
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1172
تعداد آنلاین : 1

.