پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)

پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)
« و اوست کسی که مرا غذا می دهد و سیراب می نماید، و هنگامی که بیمار شوم مرا شفا می دهد » (شعرا: 79 و 80) 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پزشکی ۸۹ شاهین فر مشهد و آدرس med-iaum89.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ,در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





سلام

خیلی وقت بود که بلاگ سر نزده بودم دلم براتون تنگ شده بود جدی می گم

به ذهنم رسید که یکم فضای بلاگو تغییر بدیم از قالبش شروع کردم البته طرحش خیلی به دل خودم نمی شینه نظر بدین که واسه عید قالبش چه جوری بشه!

بچه ها بهتر نیست اگه مطلبمون طولانی شد بقیه شو تو ادامه ی مطلب وارد کنیم که هم بلاگ سریعتر لود بشه هم بچه ها واسه خوندنشون کنجکاوتر بشن وهم پستای بیشتری رو تو یه صفحه ببینیم؟؟

بعضی از نویسنده ها واقعا فعالن دستشون درد نکنه و هم چنین متشکریم از اعضای وبلاگ (با نویسنده فرق داره ) که مطلباشونو برای بلاگ ارسال می کنن.

منتظر پست های خانم ها و آقایون:

مهسا ,شراره, فرزانه, پریسا, فرهاد و علی هستیم...

عکس های آقا نوید هم خیلی جالب بود بیشتر به این دلیل که عکاس خودشون بودن!

یه پیشنهاد: عکس های جالب و خنده داری که از خودتون و بچه های کلاس دارین بفرستین, حتی عکس استادا, فضای کلاس درس, صحنه هایی که تو کلاس شکار کردین و....

جالبه نه؟

و اما جزوه....

من یه عده رو میشناسم که ترم پیش خوب جزوه نوشتن:

شهره ,فهیمه, سحر, شکوفه, پریسا, علی و فرید رضا.

مطمئنا بقیه ی بچه هام جزوه هاشون خوبه منتها چون من ندیدم اسم نبردم

فک کنم آقا ی سعید خالدی هم جزوه هاشون عالی باشه خودتون می دونین که چرا!!!

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت23:01---13 اسفند 1389
qaaaaaaaaaaaaaahr
hade aqal bioshimim k khub bud
dg duzet nadalam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 اسفند 1389برچسب:پیشنهاد, ] [ 12:50 ] [ آ.ح ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به پزشکی چنین فرمودند:« خداوند طبیب است و تو یاری مهربان هستی، طبیب درد، کسی است که آن را آفریده است ».
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 252944
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1172
تعداد آنلاین : 1

.